Změna účetní firmy? Není se čeho bát

Změna účetní firmy? Není se čeho bát

Změna účetní firmy často vypadá jako velký strašák – ale nemusí to tak být. Celý proces vám dokážeme výrazně usnadnit. Postaráme se o komunikaci s původní účetní kanceláří i o převzetí všech potřebných podkladů, takže se vy můžete soustředit na svůj byznys.

Jak celý proces probíhá

Nejprve si společně projdeme, co přesně v rámci účetnictví potřebujete a jaké služby od nás očekáváte.
Dopředu vám vysvětlíme, jak bude přechod probíhat, co bude potřeba předat a které kroky zajistíme za vás.
Správné předání dokumentace je klíčové – ale nemusíte se bát, většinu komunikace převezmeme my.
Pokud je účetnictví vedeno v systému ABRA Flexi, dokážeme celý přenos dat zajistit velmi jednoduše. Ani přechod z jiného účetního systému pro nás není problém, samozřejmě i v tomto případě zvládneme data převést.

Jak dlouho změna trvá

Obvykle jde o proces trvající několik týdnů. Pokud tedy uvažujete o změně účetní firmy od nového roku, teď je ideální doba začít. Dá se ovšem začít spolupráce i bez kompletně předaného seznamu od původní účetní firmy.

Co řešíme s původní firmou

  • Vyžádáme si kompletní účetní dokumentaci a datové soubory (původní účetní firma dostane konkrétní seznam dokumentů k předání).
  • Zkontrolujeme jejich úplnost a správnost.
  • Ověříme, že jsou předána všechna data, včetně evidence DPH, mezd apod.

Pokud něco chybí, dokážeme si s tím poradit — můžeme od Vás převzít komunikaci s původní kanceláří a zajistit doplnění.

Co potřebujeme od vás

  • Zrušení původních plných mocí, přístupů do bankovnictví či datové schránky.
  • Potvrzení a zprocesování nových oprávnění pro naši spolupráci.

Na vše vás včas upozorníme a pomůžeme vám s administrativou krok za krokem.

Kdy je nejlepší čas na změnu

Ideální je začít vést účetnictví v nové firmě od začátku kalendářního nebo hospodářského roku (dle vašeho nastavení účetnictví). Přechod je možný i v průběhu roku – jen vyžaduje o něco víc koordinace mezi oběma kancelářemi. Ani to pro nás ale není překážkou.

w

Potřebujete poradit s účetnictvím?

Dana Ferfecká:

Tel.: +420 725 667 091
E-mail: dana.ferfecka@ucetnictvi-klefer.cz

Ivana Kleinová:

Tel.: +420 775 339 541
E-mail: ivana.kleinova@ucetnictvi-klefer.cz

Změna účetní firmy může být překvapivě jednoduchá. Díky našim zkušenostem a jasnému postupu zvládneme vše zařídit s minimálním zatížením pro vás.

📅 Rádi se s vámi setkáme online nebo osobně, projdeme vaše potřeby a připravíme cenovou nabídku na míru.

Účetnictví KleFer se věnuje profesionálnímu vedení účetnictví pro firmy i jednotlivce již více než 20 let. Dbáme na přesnost, včasnost a spolehlivost. Využíváme moderní metody vedení účetnictví online pomocí cloudového programu Abra Flexibee. Poskytujeme také tradiční metody vedení účetnictví.

Firemní údaje

Účetnictví Klefer s.r.o.
Sokolovská 270/201
Praha 9, 190 00

IČ: 08444307, DIČ: CZ08444307

Zapsáno u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 317742

Kontakty

Dana Ferfecká:

Tel.: +420 725 667 091
E-mail: dana.ferfecka@klefer.cz

Ivana Kleinová:

Tel.: +420 775 339 541
E-mail: ivana.kleinova@klefer.cz

Web vytvořil AKO Enterprise s.r.o.